Wie zijn wij

Wij zijn drie enthousiastelingen die graag het verschil willen maken binnen de zorgwereld. Onze grootste drijfveren zijn de aandacht voor onze doelgroep, maar ook de kwaliteit boven de kwantiteit. Bij ons ben je geen nummertje en staat Stichting Connect 24/7 voor je klaar!

Dit is het team van Stichting Connect:

Mijn naam is Remco Rozema. In 2008 ben ik begonnen als pedagogisch medewerker in de jeugdzorg. Het belangrijkste wat mij daar is overkomen, is dat ik er Anne heb leren kennen, mijn grote liefde tot op de dag van vandaag. Samen hebben we 3 super leuke kinderen.

Ik heb interessante jaren doorgemaakt waarin ik jongeren heb leren kennen met gedragsproblemen, maar ook ongekende talenten. Vanaf dat moment ben ik verbonden met de zorg en wil ik graag meer betekenen met mijn kennis. Ik en anderen kennen mij als een persoon die situaties snel overziet en structuur weet aan te brengen. Na Harreveld heb ik bij meerdere organisaties gewerkt in verschillende begeleidende functies. Een periode die mij professioneel heeft gevormd.

Naast het runnen van een energiek, druk en gezellig huishouden vind ik mijn rust in voetbal. Ik speel elke woensdag met een vaste club een potje voetbal om aansluitend de wedstrijd uitgebreid te analyseren. Het zoeken met een metaaldetector vind ik een heerlijke hobby en vrijetijdsbesteding. Gericht op militaria, maar een keer een pot goud vinden zou toch echt kicken zijn.

Ik ben Erwin en ben ruim 35 jaar werkzaam binnen de hulpverlening. Ik ben begonnen als groepsleider in Harreveld en na diverse opleidingen heb ik jaren gewerkt als o.a. maatschappelijk werker, procesmanager, afdelingshoofd IAC vuurwerkramp Enschede en ketenmanager veiligheidshuis Hengelo. De laatste 10 jaar heb ik als leidinggevende gewerkt in middelgrote en grote organisaties. Vanuit mijn mens zijn en geholpen door opleidingen ben ik in staat om een goede relatie op te bouwen met mensen.

Ik ben gek op motor- en autorijden over landelijke wegen. Of lekker onderuit mooie film kijken. Ik houd erg van humor. Ik ben een levensgenieter en houd van mensen. Maar ook neem ik graag mensen in de maling en kan regelmatig de bal terug verwachten. Mijn motto is: No te olvides de vivir…..vergeet niet te leven!

Hoi, ik ben Natascha. Ik ben al jaren werkzaam in de gezondheidszorg. Mijn leerschool is bij TOV ( Twentse opvangcentra voor jongeren tussen de 18 en 26 jaar, die om wat voor reden dan ook, dak- of thuisloos zijn geworden) geweest waar ik destijds 2 jaar heb gewerkt. Toen wist ik het; met die doelgroep wil ik gaan werken. Ik wil mensen die hulp nodig hebben heel graag op weg helpen en ik ben bereid ver te gaan. Humor in dit werk vind ik echt een must…je moet immers ook vreselijk met elkaar kunnen lachen. Na bij diverse organisaties te hebben gewerkt heb ik met anderen een organisatie opgericht waar ik de functie van zorgcoördinator/leidinggevende uitoefende. Het leidinggevende aspect ben ik erg gaan waarderen en vind ik erg interessant.

Naast mijn werk houd ik erg van de natuur en ben ik vaak wandelend te vinden met of zonder mijn honden. Ik ben ook een groot dierenliefhebber en maak maar al te graag mooie foto’s van wat ik allemaal tegenkom onderweg 😊

Medewerkers

foto carlijn

Mijn naam is Carlijn ik ben ooit begonnen met werken in de kinderopvang. Sinds 7 jaar ben ik werkzaam in de zorg. Met mijn sociale, enthousiaste en open houding maak ik snel contact. In mijn werk ben ik creatief, zorgzaam, proactief en ik hou van een grapje. Ik zet mij optimaal in om anderen hulp te bieden en geven die ze nodig hebben. Ik ben moeder van twee kinderen waar ik gezellig druk mee ben naast mijn werk. Ik vind het heerlijk om op een terrasje te zitten. En sinds een aantal jaar heb ik mijn sport softbal weer opgepakt.

Jesse

Mijn naam is Jesse,
In 2019 ben ik afgestudeerd als sociaal maatschappelijk dienstverlener. Na mijn studie heb ik mij breed georiënteerd in de zorg als Flex-medewerker. Hier heb ik ervaren hoe verschillend mensen kunnen zijn en hoe verschillend mensen tegen het leven aan kunnen en mogen kijken. Maar vooral ook hoe mooi zorg kan aansluiten of passend gemaakt kan worden op al deze verschillen.

Met mijn rustige, maar toch bedachtzame houding probeer ik mensen bij te staan. Dit zodat zij zichzelf durven en kunnen ontplooien tot de beste versie van zichzelf.
Dit klinkt allemaal heel zakelijk en formeel, maar hier hoort natuurlijk een flinke dosis humor, plezier en nuchterheid bij 😉

In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om samen met mijn twee tijgers 🐈 te verdwalen in de jaren 40/50/60 muziek. Verder mag ik mijn tijd graag besteden aan een avondje filosoferen of een potje gamen.

Raad van Toezicht

Mensen en cliënten ervaren mij als een mensenmens die rust en vertrouwen uit straalt. Je voelt je snel op je gemak en er is echt contact. Als tegenpool voor de mentale inspanningen ben ik een echte sportman, die houdt van duursport. Palingroken is al jaren lang een grote hobby van mij en dit deel ik het liefste met anderen. Om te genieten moet je delen.

“Weten hoe je ervoor staat geeft duidelijkheid. Duidelijkheid geeft rust en stelt je in staat om stappen te nemen. Dan komt er verandering.”

Siem van der Kolk.

Afbeelding1

Ik ben Hans en woonachtig in het oosten van het land, samen met mij partner en hond.
Momenteel werk ik als verpleegkundige in de psychogeriatrische ouderenzorg. Een doelgroep die elke dag voor uitdaging zorgt.
Voorheen heb ik jaren in de wijkverpleging gewerkt en nu werk ik sinds een aantal jaar in de intramurale setting.
Doordat ik vele jaren ervaring heb binnen de zorg werd mij gevraagd om toe te treden tot de Raad van Toezicht bij “Stichting Connect”.
Mensen zien mij als een rustige persoonlijkheid met een kritische blik.
Ik hoop dan ook dat mijn toetreding tot de stichting een goede aanvulling zal zijn, op het bevlogen team van de stichting.