Klachtenregeling

“Medewerkers van Stichting Connect proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Heb je tips, signalen of opmerkingen over onze hulp/ zorgverlening, ook kritische, dan horen wij dat graag. Als je ergens niet tevreden over bent, bijvoorbeeld over hoe je te woord bent gestaan of over de hulp of zorg die je ontvangt, willen we de onvrede graag met je oplossen.

Je kunt jouw onvrede in eerste instantie bespreken met de betreffende begeleider van Stichting Connect. Vaak kan zo’n gesprek het probleem oplossen. Mocht je er samen niet uitkomen, dan kun je in gesprek gaan met de directeur om tot een oplossing te komen. Als dit alles niet leidt tot een oplossing kun je een officiële klacht in dienen bij een onafhankelijke klachtencommissie. Stichting Connect is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Dit is een onafhankelijk organisatie die samen met jou de situatie gaat oppakken.

Door op de onderstaande link te klikken word je doorverwezen naar de contactpagina van klachtenportaal”. Klik hier.